Yerin altında… Planlanan yapı genişletmesi: Peru’nun Lima kentinde yer alan sanat müzesi için özel bir tasarım
Peru’nun Lima kentinde en göze çarpan tarihi binası için yapılan “The Lima Art Museum New Contemporary Art Wing” (Lima Sanat
Mimari Aydınlatma Tasarımı Portalı
Peru’nun Lima kentinde en göze çarpan tarihi binası için yapılan “The Lima Art Museum New Contemporary Art Wing” (Lima Sanat
Görüntü olarak Jenny Sabin’in yeni enstalasyonu, sihirli ve yoğun bir mangrov ormanını anımsatabilir. Bina, yoğun bir renklilik içinde. Renkler etkileyici
16Hayattan ölüme geçişi şimdiden hayal etmek tamamen gereksiz. Yaşarken bunun nasıl bir duygu olabileceğini hiç anlamayacağız. Ayrıca, böyle bir şeyin
14İngiltere’nin Tate Müzesindeki “Forms in Space…by Light (in Time)” adlı enstalasyonu yaklaşık iki kilometrelik neon ışıklarından oluştu. Havaya çizilmiş, soyut
Danimarka’nın Kopenhag şehri halkı kış aylarında çok az gün ışığı görüyor. Hiç doğru dürüst aydınlık bir gün olmuyor. Danimarka’nın başkentinde
Lazer tekniği son derece yoğun, hedefe odaklı ve tutarlı bir ışığın kaynağıdır. Lazer cihazları, ışık parçacıklarını içlerinde ve atomlar aracılığı
Metin: Ahmet Görsev, Ertan Akıncı Fotoğraflar: Ozan Arslan Hadımköy’de 40.000 m2’lik bir üretim alanına sahip olan Ümit Bisiklet, Mosso ,Ümit
Uralchem genel merkezi Moskova’nın yeni finans ve ticaret merkezinde yer alan Imperia Tower’da 3300 m2’lik bir alan üzerine kurulu. Firma
Metin: Gülcan Çiftci Vodafone Park’ın tarihi 19 Mayıs kapısından girilen Beşiktaş JK Müzesi, iki kat üzerine yayılmış 1.650 m2 bir
Dünyadaki sanatçılar her zaman, resim yapmak için fırça, renk ve bir tuvalin ötesinde şeylere ihtiyaç olduğunu kanıtlıyor. Olabilecek farklılıkta teknikler
Güncel ama zamansız Metin: Burcu Atabay Hacıoğlu Fotoğraflar: Ozan Arslan İdisplay Görüntüleme Teknolojileri; Şişli’de taşınacakları yeni ofis binasında, yaptıkları işi
Fabrikadan müzeye Metin: Natali Tombak, Faruk Uyan Fotoğraflar: Cemal Emden, Emre Arolat, Faruk Uyan Cumhuriyet sonrası kurulan ilk üretim tesislerinden
Yeni Ufuklar Metin: Jo-Eike Vormittag, Joachim Ritter Fotoğraflar: Oliver Voigt, Lichtvision 60’lı yıllarda Prof. Dr. Till Roenneberg ve başka öğrencilerin
Ekip işi Metin: Jo-Eike Vormittag Fotoğraflar: hyperSity office 50’li yıllarda Çin’i siyasi, sosyal ve ekonomik anlamda geliştirmek üzere beş yıllık
Geleceğe dönüş Metin: Jo-Eike Vormittag Fotoğraflar: Joachim Belaieff Doğada her bitki ve hayvan türü, yeşerebilmek ve gelişebilmek için en uygun
Kalmak için bir neden Metin: Jo-Eike Vormittag Fotoğraflar: Stéphane Brügger Kanada Ulusal Bankası’nın Yönetim Kurulu Üyeleri tekrar derin bir nefes
Kanun maddesi simgesi: § Metin: Jo-Eike Vormittag, Joachim Ritter Fotoğraflar: Electrolight, Peter Clarke Avukatların imaj problemi vardır. İhtiyacımız olmadıkça onları
Dijital olarak okumak için alttaki linki kullanınız: TEMA Kamusal Aydınlatma 4.1.0.4 AYDINLATMA TASARIMI D’Leedon Sitesi, Singapur Versailles Sarayı, Paris / Fransa Gasholder Park,
Rusya’nın Moskova Kentinde RD Construction Firmasının Genel Merkezi Metin: Jo-Eike Vormittag Fotoğraflar: Alexey Zarodov Bazen bir firmanın ofisleri şehir içinde
Dijital olarak okumak için alttaki linki kullanınız: TEMA Geleceğin Ofisleri AYDINLATMA TASARIMI RD Construction Genel Merkezi, Moskova / Rusya Corrs Chambers Westgarth Ofisi,
Dijital olarak okumak için alttaki linki kullanınız: TEMA Bina Cephelerini Farklı Aydınlatmak AYDINLATMA TASARIMI St. Pauli Kulüp Binası, Hamburg / Almanya Basel Müzesi,
Dijital olarak okumak için alttaki linki kullanınız: TEMA Alışveriş ışığı 4.0 AYDINLATMA TASARIMI Denim AR&GE Merkezi, İstanbul/Türkiye Stuart-Weitzman, Milano/İtalya Dolce & Gabbana, Tokyo/Japonya
Dijital olarak okumak için alttaki linki kullanınız: TEMA Oteller AYDINLATMA TASARIMI Andronikos Oteli, Mikonos/Yunanistan Grand Hyatt Playa del Carmen Tesisi, Meksika Abadía Retuerta
Yaptığım sunumlarda ilk başta ifade etmeme rağmen “aydınlatma tasarımcı”sı olduğumu düşünenler ve projelerinde yardımcı olmamı isteyenler çok oluyor. Olmadığımı söylediğimde
Copyright © Ağustos Teknoloji Ltd. Şti.